Web Tasarım

Web Tasarım ve Geleceğe Yatırım


Günümüzde para kazanmanın yolu pahalı satmaktan değil, verimli çalışarak maliyetleri düşürmekten geçiyor.

Yatırımın geri dönüşüne göre incelerseniz, web tasarım için harcayacağınız para,verimli iş için yapacağınız en karlı yatırımdır.

Bu sayfaları incelediğinize göre siz de, her geçen gün çığ gibi sayıları artan bir kitlenin, her hangi bir ihtiyaçları olduğunda ilk başvurdukları kaynağın internet olduğunun farkındasınız demektir. O halde, en iyi şekilde internet'te yerinizi almalısınız.

Web tasarım süreci sonuçlandıktan sonra işiniz bitmiyor. Güncel olmayan bilgi değerli değildir. Eğer bir web sitesi yaptırıp, yıllarca öyle kalmasını düşünüyorsanız, kararınızı gözden geçirmenizde fayda var. Güncel bir içerik, ve sürekli yapılan yeniliklerle potansiyel müşterilerinizin vazgeçemeyeceği bir web sitesine sahip olabilirsiniz.

Web sitenizde sadece reklam değil, İŞ 'de yapın.

İnternet kullanıcıları, öncelikli olarak bilgi almak için web sitelerini ziyaret ederler. İyi bilgi ve buna bağlı olarak sunulan ürün ve/veya hizmetlere ulaştıkları web sitelerinden ise alışveriş yaparlar. Bu nedenle, web tasarımı içerik ile yarışmamalı, uygun bir web tasarım ile bilgi sunulmalıdır.

Her gün daha fazla insan internet erişimine sahip oluyor. Bununla birlikte her gün daha fazla web sitesi bu insanlara sunuluyor. Yani, hem daha geniş bir kitleye ulaşmak, hem de rakiplerinizin arasından sıyrılmak durumundasınız. Web tasarım, çoğunlukla görselliği ifade eden bir kavram olarak algılanır. Oysa ki, aslında web sitesi yapımını, yani tasarım, yapı, teknoloji ve içerik olarak bir web sitesinin yayına hazır hale getirilmesini ifade etmektedir. Bir web sitesi sadece güzel bir tasarım ile geçiştirilemeyecek kadar önemli fırsatlar sunmaktadır. Bunlar;

•Tanıtım ve Prestij
•Pazarlama giderlerinde düşüş
•Müşteri kazanma maliyetlerinde düşüş
•Etkinlik alanında genişleme
•Operasyonda verimlilik artışı ve genel giderlerde düşüş
•İşin yönetilebilirliğinde gelişme.


gibi fırsatlardır.
Konuya bir de kuramsal açıdan baktığımızda ise;

•Bir ürün, kuruluş ya da fikri tanıtmak istiyor musunuz?
•Müşteri, üye ya da ilgi grubunuz var mı?
•Pazarlama ve tanıtım faaliyetleriniz var mı?
•Daha geniş bir kitleye daha ekonomik olarak ulaşmak istiyor musunuz?
•Satış teşkilatı (bayiler, toptancılar vs.) ile ilişkilerinizin maliyetini düşürmek istiyor musunuz?
•Tanıtım giderlerinizin azalmasını istiyor musunuz?
•İletişiminizin hızlı ve ucuz olmasını istiyor musunuz?
•Faaliyetlerinizin 24 saat kesintisiz olmasını istiyor musunuz?
•Satış veya bilgilendirme için harcadığınız zamanın azalmasını istiyor musunuz?
•Prestijinizin artmasını istiyor musunuz?
•Rakiplerinizden geri kalmamayı istiyor musunuz?

Eğer bu soruların bir veya daha çoğuna E V E T cevabı veriyorsanız, iyi bir web sitesine ihtiyacınız vardır.